RSS
wtorek, 28 kwietnia 2009

Jeden z najsłynniejszych monogramów na świecie. Działający na wyobraźnię CK. Kryje się pod nim wielki amerykański kreator mody Calvin Klein. Jego przygoda z modą zaczęła się od jeansów. To właśnie w nich (i tylko w nich) aktorka Brooke Shields wystąpiła w kampanii reklamowej, co wywołało wielki skandal. Wiele lat później Kate Moss- jedno z największych modowych nazwisk- została twarzą bielizny Kleina. Kolejny sukces i kolejna prowokacja, których w historii firmy nie brakowało. Dziś Calvin Klein to firma- instytucja. Pod tą nazwą kryją się:

- luksusowa Calvin Klein Collection ( z czarna metką), gdzie głównym projektantem aktualnie jest genialny Francisco Costa,

- ck Calvin Klein ( z szarą metką)

- Calvin Klein (z białą metką)

- Calvin Klein Sport (sportowa linia dla Macy's)

- Calvin Klein Jeans

- Calvin Klein Home (wysposażenie wnętrz)

- Calvin Klein Golf

- Calvin Klein Underwear (bielizna)

Kolekcja wiosna- lato 2009 autorstwa Costy dla Calvin klein Collection skierowana jest do jak najbardziej pozbawionych krągłości przedstawicielek płci pięknej. To boli niestety bo jego geometryczne formy chciałoby się wrzucić na siebie. A jednak bioderka nie te :) Dodatkowo jasne kolory (głównie biały, cielisty i srebrny) oraz świecące materiały, ktróre kilogramów nam nie odejmą. Wszystkim kobietkom, które mogą pozwolić sobie na takie formy z całego serca gratuluję i z lekką dozą zadrości szczerze polecam bo sukienki Costy w tym sezonie pięknie profilują ramiona i dodają centymetrów w biodrach, dzięki czemu można stać się pociągającą klepsydrą. Poniżej kilka fot z wybiegu.

ckckckck www.style.com

13:16, bohovictim
Link Dodaj komentarz »
piątek, 24 kwietnia 2009

Opublikowany na stronie www.models.com ranking 50 najpiękniejszych modelek świata na pierwszym miejscu stawia brazylijkę o niemieckich korzeniach- Raquel Zimmermann. Ta mierząca 178 cm "królowa wybiegów" zaczęła karierę w wieku 14 lat. Od tego czasu jej twarz wiele razy ukazywała się na okładkach najlepszych magazynów modowych świata- Elle, Vogue'a czy Harper's Bazaar. 13 kwietnia 2009 Raquel znalazła się na okładce Biblii mody- amerykańskiego Vogue'a obok Ani Jagodzińskiej, Natalii Vodianovej czy Isabeli Fontana. W sezonie wiosna- lato 2009 znajdziemy ją w kampanii Hugo Boss, Marca Jacobsa co już w zupełności wystarcza bo Jacobs jest krolem mody oraz Oscara de la Renty. Zimmermann to twarz perfum Gucci by Gucci. Czy może być lepiej? Raquel ma twarz, która zapada w pamięć. Jest jakaś. Piękna i chce się na nią patrzeć. Jej pierwsze miejsce nikogo więc nie dziwi. 

raquel askmen.com

 

www.models.com, www.askmen.com

01:40, bohovictim
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 14 kwietnia 2009

Fenomen w świecie mody. Nowa jakość. Nowy styl. Rewolucjonista klasycznego wizerunku marki Louis Vuitton. Ulubieniec celebrytów. Marc Jacobs- na szczycie modowej piramidy… a u boku Miss Marc.

 Marc Jacobs jest amerykańskim projektantem mody urodzonym w 1963 roku. Swoją pierwszą kolekcję sweterków robionych na drutach zaprojektował i sprzedał w czasie studiów. Wtedy też stworzył funkcjonującą po dziś dzień Jacobs Dufy Designs Inc. W 1987 roku najmłodszy w historii zdobywca Perry Ellis Award for New Fashion Talent. 2 lata później wiceprezes CFDA. W 1997 roku jeden z dyrektorów Louisa Vuittona. Powstają torby graffiti, słynne torby Takashiego Murakamiego, które odświeżają Vuittona. W reklamach Jacobsa udział biorą największe gwiazdy, począwszy od Chloe Sevigny, przez Victorię Beckham, Jennifer Lopez po Sophię Coppolę. Na pokazy przychodzą gwiazdy, które chcą być łączone z jego nazwiskiem. Sukces.

 Właśnie ten Jacobs stworzył Miss Marc- uroczą rysunkową postać czarnowłosej dziewczynki z ogromnym uśmiechem. Można się w niej natychmiast zakochać. Znajdziemy ją na pojemnych torbach, torebeczkach i kosmetyczkach. Latem 2009 pojawi się na klapkach. Jej wesoła buzia jest też na balerinkach w kilku kolorach. W kilku wersjach na bransoletach i wisiorkach. Jej ogromna postać przyciąga uwagę na T-shirtach. Czas poznać tą jedną z najsympatyczniejszych modowych postaci. Jej uśmiech zaraża.

A więc wszystko po staremu. Czy jako Marc Jacobs, czy dla Vuittona, czy w tańszej linii Marc by Marc Jacobs, nowojorski designer znowu trafia w sedno.

miss marc
www.thebagforum.com
14:15, bohovictim
Link Komentarze (1) »
wtorek, 07 kwietnia 2009

Matthew Williamson- Brytyjczyk, niepoprawny optymista, miłośnik nasyconych kolorów, cekinów oraz frędzli, fan Indii, absolwent elitarnego Central St. Martins College zachwyca po raz kolejny. Energetyzująca kolekcja na sezon wiosna- lato 2009 przyprawia o szybsze bicie serc.

Ten designerski geniusz urodził się w 1971 roku. Debiutował w 1997 roku kolekcją „Electric Angels”. Udział w tym pokazie wzięły Jade Jagger, Kate Moss i Helena Christensen. W 2004 roku powstał jego pierwszy sklep w Londynie, w tym roku pierwszy w Nowym Jorku. Trzykrotnie nominowany jako Projektant Roku do Brit Fashion Awards.

Jego kolekcja pokazana światu 9 września (w moje urodziny J) 2008 roku w Nowym Jorku to magia kolorów. Zupełnie jak w multi-kolorowych Indiach.

Znajdziemy w niej:

- neony, neony i jeszcze raz neony (amaranty, pomarańcze, zielenie, róże, turkusy),

- grafiki,

- cekiny na sukienkach i tunikach w połączeniu z szerokimi, nabijanymi ćwiekami paskami,

- proste białe shirty i jeśli już o białym mowa to białe, przylegające spodnie,

- szyfony,

- sukienki z gorsetem, rozszerzane od talii w dół z cienkimi paskami i w wersji z ogromnymi kokardami,

- długie suknie we wzory z cienkimi paskami,

- kamizelki we wzory i żakiety z kwiatkami,

- różnokolorowe kombinezony,

- wisiory z turkusami.

style

style

style

 

www.style.com

 

W makijażu, bo ten też zwraca uwagę: smoky eyes, cera maksymalnie rozświetlona, opalona, wyraźnie zaznaczone kości policzkowe oraz delikatnie podkreślone usta.

Trzeba powielać te trendy aby zrobiło się kolorowo i ciekawie. I póki co zaczekać jeszcze chwilę na kolekcję Williamsona w H&M.

15:13, bohovictim
Link Dodaj komentarz »
piątek, 03 kwietnia 2009

Choć w marcu projektanci przedstawili już swoje kolekcje na sezon jesień- zima 2009/2010 na słynnych Fashion Weekach w Londynie, Nowym Jorku, Paryżu i Mediolanie, my przygotowujemy się właśnie do zdjęcia zimowych okryć i powitania sezonu wiosna- lato.

Rozpoczyna się najpiękniejsza część roku. Optymizm, z jakim wkraczamy w ten czas przejawia się w tym co na siebie wkładamy. Na ulicach będzie kolorowo i kwiatowo. Nie bójmy się nasyconych kolorów, wyłapujmy z trendów wszystko to w czym będziemy czuć się dobrze. Pora na wielką eksplozję barw. Pomoże nam w tym król kolorów- Matthew Williamson, którego kolekcja już za 3 tygodnie pojawi się w H&M.

 Ja tymczasem rozpoczynam cykl trendów- co nosimy i jak nosimy. Na pierwszy ogień- spodnie. Jest w czym wybierać, więc każda z was znajdzie coś dla siebie.

długość nad kostkę znajdziemy w kolekcjach Gucci, Michaela Korsa, Stelli McCartney czy Blumarine. Nie polecam tej długości dla krótkich nóg. Jeśli zostałaś obdarowana długimi i szczupłymi noś do woli. Są absolutnym hitem lata.

gucci

 długie, szerokie spodnie zakrywające obuwie (Moschino, D&G). Dla mnie bomba!

moschino

 szerokie spodnie z obniżoną talią i ściągaczami przy kostkach (Ralph Lauren)

lauren
 
www.vogue.com 
23:39, bohovictim
Link Komentarze (1) »

Blumarine jest w moim sercu w zasadzie od zawsze. Pamiętam, że kiedy miałam kilkanaście lat oglądałam programy z pokazami mody i tylko czekałam kiedy na wybiegu pojawią się modelki ubrane w ogromne swetry przyozdobione kwiatami, spod których wystawały satynowe sukienki. Każdy pokaz Blumarine to było coś. Minęło wiele lat a kolekcje Blumarine nadal są niezwykłe. I nadal tak jak dawniej przyciagają wzrok. Chce się na nie patrzeć. Tak jak na ta wyjątkową kolekcję na sezon wiosna- lato 2009.

 

Marka Blumarine powstała w 1977 roku. Załozyli ją Anna Molinari oraz jej mąż- Gianpaolo Tarabini. wszystko zaczęło się niedaleko Modeny, w miasteczku Carpi. Nazwa Blumarine odnosi się do ulubionego koloru założycieli oraz miłości do morza. W 1981 roku po raz pierwszy Blumarine pojawił się na Milan Fashion Week. Kilka lat później w 1990 roku otworzono pierwszy butik we włoskiej stolicy mody- Mediolanie.

Kolekcja na sezon wiosna- lato 2009 jest ultrakobieca. Delikatna i subtelna. Pełna pasteli. Pełna ozdób. znajdziemy tu cieliste sukienki do kolan z marszczeniami i falbanami. Połączenie tego koloru z żółtym zachwyca. Blumarine na ten sezon to wszechobecne motywy kwiatowe, kokardy, wysoko zaznaczona talia w szerokich spodniach, turkusowe mini sukienki, luźne topy ozdobione cekinami, podobnie jak kardigany, paski zaznaczające talię, głębokie dekolty oraz głębokie rozcięcia w sukniach wieczorowych.

Są i moi faworyci. Zdobienia przyprawiają o zawrót głowy.

blumarine
blumarine

www.vogue.com

W kwestii makijażu: natural look. Modelki mają delikatnie zaznaczone usta, rozjaśnione oczy oraz podkreślone kości policzkowe. Kropką nad "i" są gładko zaczesane do tyłu włosy. I tyle. W zasadzie aż tyle.

01:35, bohovictim
Link Dodaj komentarz »